Kazachstan 2019 - Reisverslagen van Leandre Lok-van Dam - WaarBenJij.nu Kazachstan 2019 - Reisverslagen van Leandre Lok-van Dam - WaarBenJij.nu

Kazachstan 2019

Op 4 januari 2019 vertrekken we naar Atyrau, een plek in het Zuidoosten van het immense land Kazachstan. Kazachstan is deels Europees en deels Aziatisch. Het stuk ten westen van de rivier de Oeral wordt als Europa aangemerkt. Het land bevindt zich tussen China, Rusland, Kirgizië, Turkmenistan en Oezbekistan.

Omdat Atyrau aan de Kaspische zee ligt, is de temperatuur gelukkig niet zo laag als in de hoofdstad Astana. Op dit moment (januari) ligt de temperatuur rond het vriespunt. Best te doen...

16 Juni 2019

een mooie ervaring/a great experience

09 Juni 2019

Top weekend!

25 Mei 2019

Geen nieuws.../no news...

09 Mei 2019

een rare week.../ a strange week

01 Mei 2019

Oranje boven! (English below ;-))
Leandre

Tien jaar geleden zijn we vertrokken uit Nederland met het idee dat er nog zoveel meer mooie plekken zijn op de wereld. Het eerste half jaar van 2019 zijn we in Kazachstan, waar Leandra werkt op de Nederlandse afdeling van de internationale school QSI in Atyrau. Voor deze nieuwe ervaring weer een nieuw dagboek!